دوره های آموزشی آکادمی پی وی لرن (پروژه محور و ویژه بازار کار)



  • ۸
  • فروردین

جلسه ۳۸-۰۱ : رنگی کردن چشم مانند رنگین کمان در فتوشاپ

  • دسته‌بندی‌ها :
جلسه ۳۸-۰۱ : رنگی کردن چشم مانند رنگین کمان در فتوشاپ
    • جزئیات
    • نوع محتوافیلم آموزشی
      • قیمت68,000 تومان

      مقدمه

      با عرض سلام خدمت کاربران محترم سایت پی وی لرن.
      با جلسه ای دیگر از سری جلسات دوره ویدیویی آموزش پروژه محور فتوشاپ PhotoShop در خدمت شما هستیم.
      در این قسمت به آموزش رنگی کردن چشم مانند رنگین کمان در فتوشاپ خواهیم پرداخت.

      رنگی کردن چشم مانند رنگین کمان در فتوشاپ

      برای ایجاد افکت رنگی چشم از ابزار Ellipse tool استفاده می کنیم و یک شکل به شکل دایره روی چشم رسم می کنیم. برای شروع تصویری که می خواهیم رنگ چشم آن را تغییر دهیم وارد نرم افزار کرده و بعد از انتخاب ابزار Ellipse tool در تنظیمات اولیه آن تغییراتی را ایجاد کنیم و برای ایجاد افکت رنگین کمانی حالت گرادیانت را برای پرشدن شکل خود انتخاب کرده و از گردیانت های موجود طرحی را انتخاب می کنیم که از تعداد زیادی رنگ تشکیل شده است. سپس یک دایره روی قسمت رنگی چشم رسم می کنیم، پس از رسم آن، شکل دایره ما از گرادیانت رنگی می شود اما دیگر بخش اصلی چشم مشخص نیست.

      برای نمایش بافت اصلی چشم باید Blend Mode مربوط به لایه شکل رنگی خودمان را تغییر دهیم تا بافت چشم مشخص شود، در ادامه باید با کمک ابزار براش و ایجاد یک ماسک بر روی لایه شکل ایجاد شده، قسمت های اضافه را پاک کنیم، تمام این مراحل را باید برای چشم دیگر هم انجام دهیم پس از پایان کار در صورتی که شدت رنگ چشم ها زیاد باشد می توان با کم کردن شفافیت لایه شکل میزان رنگ را کاهش داد، همچنین می توان با ایجاد تغییرات در بخش گرادیانت رنگ ها را هم سفارشی کرد.

      توجه

      این مطلب یک جلسه از آموزش ترفندهای فتوشاپ می باشد که برای مشاهده کامل ویدیو های آموزشی و فایل های آن باید در دوره ثبت نام کنید.
      QR:  جلسه ۳۸-۰۱ : رنگی کردن چشم مانند رنگین کمان در فتوشاپ
      به اشتراک بگذارید